#1 Skrevet Mai 4, 2010 Hei Noen fra Ålesund lokallag som skal til Våler på hovedtreffet i Juni ? Hadde vert kult om alle kjørte samlet nedover En lang rekke med VAG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2010 Jeg skal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 4, 2010 Er døds klar!!!..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 4, 2010 Har en måned på mej at ordne trekkbil, hengere får ja sikkert tak i. Hvis noen veit om noe som kan brukes/leiges så skrik ut, eller ring mej på 99242280 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 5, 2010 Klar. begynner på hengerlappen imorra. Så da må ej fikse trekkbil. Henger er null stress:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 5, 2010 Eg skal så lenge ikkje noe kommer i vegen ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 5, 2010 Har en måned på mej at ordne trekkbil, hengere får ja sikkert tak i. Hvis noen veit om noe som kan brukes/leiges så skrik ut, eller ring mej på 99242280 bil fiksa vi alltids noen som kansje vil kjøre bilen min nedover? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 5, 2010 bil fiksa vi alltids noen som kansje vil kjøre bilen min nedover? Veit du om noe så sei ifra. Haster ikke enda men kjekkt å va litt frampå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 6, 2010 Hengerfeste på bilen din da Rolf? Krøke på vogna? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 6, 2010 Hengerfeste på bilen din da Rolf? Krøke på vogna? rolf kommer sikkert til å ha mange bila innom seg før våler:P.. å noken av dei må jo vel ha hengerfeste:P Ej e kjempe klar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 6, 2010 Er muligens klar,men uten bil denne gangen tror jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 6, 2010 Er muligens klar,men uten bil denne gangen tror jeg... koffor ? ;o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 7, 2010 rolf kommer sikkert til å ha mange bila innom seg før våler:P.. å noken av dei må jo vel ha hengerfeste:PEj e kjempe klar! Hehehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 7, 2010 koffor ? ;o Piggfrie på bruksbilen,og en Golf som trenge lakk,mapping og bremsing og peng Stiller sikkert til seinsommern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 14, 2010 Da er trekkbil, bilhenger og forhåpentligvis BE-sertifikat ordna til denne helgen. så no e alt i rute:D Steik så vi gleer oss:D Første treffet ej virkelig slippe å tenke på at bilen må vær heil på heimatveien. ikkje at det e nokke ulempe at den e det da. hehe Men ka dag skal vi reise nedover? Fredagsmorgon og ka e plan med overnatting? telt? hytte? Ej e klar for det meste uansett:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...