#1 Skrevet Mai 4, 2010 Ser bildene begynner og komme ! Gleder meg alt til neste år..... Håper de som tar turen ned tar masse bilder til oss andre:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2010 Gleder meg som en unge til og IKKE se Replica hjul!.. MEr bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 4, 2010 (endret) Gleder meg som en unge til og IKKE se Replica hjul!.. MEr bilder! IKKE DISS!!!!!! Skal legge inn ett par til jeg fant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 4, 2010 Masse bilder på Vw Page http://www.vw-page.at/de/gallerien/events.html?func=detail&id=51297 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 4, 2010 Gleder meg som en drittunge til neste år! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 5, 2010 Huff ser det er dårlig vær der nå.. Ikke lenge til jeg skal handle på shellen der!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 7, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 7, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 7, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 13, 2010 Masse bilder på Vw Pagehttp://www.vw-page.at/de/gallerien/events.html?func=detail&id=51297 Nå har jeg sett igjennom drøyt 1400 bilder og kan vel oppsummere see2010 på denne måten: 1. Lave biler.. 2. BBS LM (omtrent 10-15% av bilene som er avbildet har disse hjula) Et lite utvalg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 15, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 15, 2010 Nå har jeg sett igjennom drøyt 1400 bilder og kan vel oppsummere see2010 på denne måten: 1. Lave biler.. 2. BBS LM (omtrent 10-15% av bilene som er avbildet har disse hjula) Mye fett å se på. 3. Luftunderstell på det meste (hate it or love it) 4. Generelt veldig høy standard på bilene (i hvert fall de som var der frem til ca. tirsdag/onsdag denne uka) Mange fine biler av andre merker der også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 15, 2010 Mye fett å se på. 3. Luftunderstell på det meste (hate it or love it) 4. Generelt veldig høy standard på bilene (i hvert fall de som var der frem til ca. tirsdag/onsdag denne uka) Mange fine biler av andre merker der også. 5. Mye store motorer (Rs4, Rs6, R32 osv...) 6. Sjeldne felger, Større felger, lakka felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 16, 2010 Gleder meg mer og mer til neste år! Mye av grunnen til størrer motorer osv er kanskje lettere og godkjenne evt ikke så strengt eller? Og priser da ikke minst, trenger jo ikke lengere en til sverige for og se folk generelt har mye større motorer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 16, 2010 Man behøver ikke ha snille godkjenningsmyndigheter for å ha større motorer i disse landene. En RS4/6 der nede har mest sannsynlig starta livet sitt som nettopp det:). Behøver ikke å bygge om når utgangspunktene ikke koster så sinnsykt mye mer enn en "vanlig" bil med tilsvarende karosseri - i alle fall ikke om vi tar utgangspunkt i norsk lønnsnivå. Som vanlig mye trivelig å se på. Men det ser ut til at man i større grad trengte "oljeuhyre" og sydvest enn solkrem i år;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 16, 2010 Man behøver ikke ha snille godkjenningsmyndigheter for å ha større motorer i disse landene. En RS4/6 der nede har mest sannsynlig starta livet sitt som nettopp det:). Behøver ikke å bygge om når utgangspunktene ikke koster så sinnsykt mye mer enn en "vanlig" bil med tilsvarende karosseri - i alle fall ikke om vi tar utgangspunkt i norsk lønnsnivå. Som vanlig mye trivelig å se på. Men det ser ut til at man i større grad trengte "oljeuhyre" og sydvest enn solkrem i år;). Det jeg å mente 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 16, 2010 MYE pent der,men dette var rett og slett stygt! Ihjelvalsede hjulbuer så det griiiner.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 16, 2010 Enig der tom! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 16, 2010 Denne tråden er rett og slett deilig.... Sleng ut masse bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 16, 2010 jeg syns buende på den MK5`en var drit fine jeg men, vær sin smak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 16, 2010 jeg syns buende på den MK5`en var drit fine jeg men, vær sin smak Me too:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 16, 2010 Var ikke så veldig mye regn når jeg var der, regnet vel en to timer på tirsdag, og litt på starten av torsdag, men ellers var det nydelig sol 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 17, 2010 Må si jeg synes "senke trenden" har gått for langt jeg. Det meste av biler her var senket for mye etter min mening, og ødelagte hjulbuer. Spesielt den ene mk2`ern. Og denne så jo helt jalla ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 17, 2010 En bil som ligger på bakken er aldri feil, men jeg skjønner ikke hva folk synes er kult med at den er en halvmeter lavere bak, og planer som en båt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 17, 2010 En bil som ligger på bakken er aldri feil, men jeg skjønner ikke hva folk synes er kult med at den er en halvmeter lavere bak, og planer som en båt! Tror nok ikke så mange mener det er tøffere at de er lavere bak, men at de bare blir slik fordi bilen er konstruert slik når du slipper bilen helt ned framme og bak. Når jeg hadde min a4 (rs4) med luft så passet jeg på å ikke slippe den helt ned bak, fordi da ble den for lav i mine øyne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...