#26 Skrevet Mai 17, 2010 Uansett hvordan bilen er konstruert så ser det teit ut når den er lavere fremme enn bak. Synes det ødelegger hele stuket på en bil som kunne sett skambra ut. Og nei - det hjelper ikke at bilen ellers er i vater heller. Lavest fremme eller HELT likt bak og fremme, i mine øyne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 17, 2010 Uansett hvordan bilen er konstruert så ser det teit ut når den er lavere fremme enn bak. Synes det ødelegger hele stuket på en bil som kunne sett skambra ut. Og nei - det hjelper ikke at bilen ellers er i vater heller. Lavest fremme eller HELT likt bak og fremme, i mine øyne! Der ble det litt kræsj eller? Syns det er kult om den er litt lavere bak jeg, om den er lav nok foran, om du skjønner.. Er også ikke noe pent att det ser ut som bilen skyter rygg... Min mening;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 17, 2010 Vel, for å si det sånn, så synes jeg dette ser bad ut: Og dette ser good ut: Det kan ofte se bra ut om den er et par mm lavere bak, men jeg snakker om ekstremtilfellene hvor hele hjulet forsvinner opp i buen bak, og den bare er "veldig" senka fremme, og ikke ekstremsenka. Er forsåvidt selvdigger av min egen senk, og synes dette ser bra ut også: (dårlig bilde tho, men det er vel heller ikke poenget her) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 17, 2010 Denne trenden begynner å bli litt feil i mine øyne også... Jeg elsker lave biler, for all del, men når selv felgkanten stikker halvveis opp i hjulbuen blir det for dumt. For mange ser det ut til at det hele dreier seg om å ha lavest mulig bil, men for meg er det den totale helheten som er viktig, og her blir det feil. Heller litt høyere bil, hvor hjulene ligger perfekt i buene, enn å slippe den helt ned og gjemme halve hjulet innunder buen Når vil denne trenden snu, og det vil bli in igjen med Golf 1 & 2 med RS plast!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 21, 2010 sikle, sikle sikle... MK6 med noen overgromme AMG hjul og bremser! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 21, 2010 NAAAM! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 21, 2010 sikle, sikle sikle... MK6 med noen overgromme AMG hjul og bremser! På hotellet vårt var det en hvit A5 med de samme felgene i 21". Sykt fin! Joachim tok et lite bilde... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 31, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 1, 2010 Nyydelig Finni! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juni 2, 2010 Mye biler her som får tommel ned fra meg! Men er ett par bra biler å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juni 2, 2010 sikle, sikle sikle... MK6 med noen overgromme AMG hjul og bremser! Dette er perfekt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juni 2, 2010 Dette er perfekt! drømmer om den her om natta jeg ass... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juni 2, 2010 Mere bilder da? ## 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juni 2, 2010 Jeg har masse, men har ikke rota meg til å gå gjennom enda. Dere kan sjekke ut http://www.klutchonline.com er masse der nå, og kommer masse mer også, inkludert mine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juni 12, 2010 Ingen av dere som har vært der som har flere bilder da ?????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juni 21, 2010 Jeg bare måtte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juni 22, 2010 HAHA! Imponerende Joachim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juni 22, 2010 HOHOHO Joachim og Techno Viking på samme fest hadde vært en opplevelse verdt å få med seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juni 22, 2010 HAHAHAHAHahah beste jeg har sett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juni 22, 2010 Høhø. Festlig kveld det der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juni 22, 2010 Jeg bare måtte Takk for deeeeet! Har lagt ut litt bilder fra første dagen vår i Velden og Schiefling her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juni 22, 2010 Takk for deeeeet! Har lagt ut litt bilder fra første dagen vår i Velden og Schiefling her Mye stilig ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Juni 22, 2010 definisjonen på en perfekt mkII:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Juni 22, 2010 definisjonen på en perfekt mkII:tilber: Enig! Den der var et smykke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Juni 22, 2010 Da har bildene fra en liten photoshoot i hadde blitt sluppet også. Artig sak denne RS6'en Liten artikkel på KlutchOnline også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...