#1 Skrevet Mai 4, 2010 Hei! Prøver å finne gangstercap til T6. Har tittet litt rundt på nettet og hørt rundt, men ikke kommet frem til noe.. Noen som vet om noen som kan ha det? Eventuelt om det går om hverandre med T5 og T6? Håper det finnes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2010 Hei! Prøver å finne gangstercap til T6. Har tittet litt rundt på nettet og hørt rundt, men ikke kommet frem til noe.. Noen som vet om noen som kan ha det? Eventuelt om det går om hverandre med T5 og T6? Håper det finnes Er ikke noe som heter T6, den nye er bare en facelift av T5`en. Hvis det er over ruten du mener, så passer den, da den er lik den gamle modellen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 4, 2010 hehe.. skulle ikke vært dum jeg vett.. er den jeg tenkte på ja.. takk :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 8, 2010 Den heter T5 GP;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 9, 2010 Takk =) Da skal jeg huske det til neste gang:P kjenner jeg føler jeg burde være blond.. hehe.. Gikk bare ut ifra at det var en 6er jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...