#1 Skrevet Mai 4, 2010 Som tittelen sier, hvor får man kjøpt det? Finner bare 30-40 amp. på f.eks biltema.no og bilextra.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2010 Som tittelen sier, hvor får man kjøpt det? Finner bare 30-40 amp. på f.eks biltema.no og bilextra.no Ebay er din venn. rele 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 4, 2010 Amcar sjapper har dette. Trenger mye power å starte en åtter vettu;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 4, 2010 Ebay er din venn. rele Skulle helst hatt det før helgen, men takk for link 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 4, 2010 Amcar sjapper har dette.Trenger mye power å starte en åtter vettu;) Hehe sant, noen som vet om amcar-sjapper i Østfold?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 4, 2010 Du kan jo midlertidig spre strømmen over tre releer, Strømmen tar den letteste veien ja, men hvis ett rele øker i tempratur så vil motstanden øke og strømmen vil søke til de andre releene, og slik vil det regulere seg selv slik at de overfører lik strøm. (i min teori ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 4, 2010 Du kan jo midlertidig spre strømmen over tre releer, Strømmen tar den letteste veien ja, men hvis ett rele øker i tempratur så vil motstanden øke og strømmen vil søke til de andre releene, og slik vil det regulere seg selv slik at de overfører lik strøm. (i min teori ) Det hørtes ut som mye ledningsknot og koblinger for en som ikke har peiling men takk for tipset, skal prøve å få lurt en med litt mer peiling til å hjelpe meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 4, 2010 vil bare si 034 har 75a rele, om du skal handle defra noen gang. disse relene er ganske fine, tykke koblinger på strømsiden, og "vanlige" til styringa av releet. http://www.034motorsport.com/product_info.php?products_id=405 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 4, 2010 vil bare si 034 har 75a rele, om du skal handle defra noen gang. disse relene er ganske fine, tykke koblinger på strømsiden, og "vanlige" til styringa av releet. http://www.034motorsport.com/product_info.php?products_id=405 Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 5, 2010 Wurth har. Art. nr. 0734 200 111 og holder hvis du trenger: 0734 12 4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 5, 2010 Hehe sant, noen som vet om amcar-sjapper i Østfold?? Mekonomen i Moss har US-Fårrd delelager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 5, 2010 Amerikanske bildeler i Iddeveien 33 i Halden bør ha. I tillegg har du Moon i Torp og Northstar trading i Gamle Fredrikstad/Øra, men jeg veit ikke hva de har liggende av slike "nødvendige" deler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 5, 2010 Som tittelen sier, hvor får man kjøpt det? Finner bare 30-40 amp. på f.eks biltema.no og bilextra.no Elektro AS (BOSCH på folkemunne) som ligger nede ved seiersten ved siden av Bilextra har 70amp rele. PS Det var Rene som jobber der som hjalp meg med å legge opp strømmen til min RS2 vifte: vinke : De har rele, kabel, kabelsko og alt du behøver. Prisen er det heller ikke noe i veien med.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 5, 2010 Elektro AS (BOSCH på folkemunne) som ligger nede ved seiersten ved siden av Bilextra har 70amp rele. PS Det var Rene som jobber der som hjalp meg med å legge opp strømmen til min RS2 vifte: vinke : De har rele, kabel, kabelsko og alt du behøver: vinke : Ah, gull 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 5, 2010 alle bilstereobutikken har store rele. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...