#1 Skrevet Mai 4, 2010 Har en 2002mod A4 1.8TQ med følgende specs: -K04-015 turbo (kina men med org WG actuator) -Forge style resirk ventil -Autobahn 88 silikon slanger inn på turbo og trykkgate -TurboXS MBC -Åpent luftfilter -2.5" eksos fra kat -bosch 315cc @ 3bar dyser -ECS stage 1 clutch kit (singelmasse svinghjul med org S4 trykkplate og lamell) -Custom software fra KRB (satt opp på 1.3 bar) Problemet er som følger: Lader 1.3 bar hvis jeg trør fjøla i bånn på lavt turtall og holder det helt til jeg girer, så går det ikke høyere en 1 bar i neste gir og neste gir osv.... Samme skjer hvis jeg drar den litt på turtall og trør fjøla i bånn, vil ikke over 1 bar..... Så i utgangs punktet får jeg 1.3 bar kun hvis jeg gir full gass fra lavt turtall og da kun i det giret:/ Det jeg har sjekket/byttet så langt er: -Resirk ventilen = ok -Turbo = virker ok, ingen synlig slitasje eller slakk noen steder og roterer lett og fint -Byttet til org WG actuator -Byttet clutch (den gamle slurte) -Byttet til MBC -Trykk test = fant noen lekasjer, byttet/fikset det det gjaldt, men ikke trykk testet etterpå. -Diagnose (ingen feil) Sikkert gjort noe mer også, men det kommer jeg ikke på i farten. Noen som har noen glupe idèer om hva som er problemet? for jeg begynner å gå tom: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 5, 2010 Da var problemet løst:) Var lekasje på innsugsslangen..... Når går den som en kule:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...