#1 Skrevet Mai 4, 2010 (endret) Denne fangern har ikke utsparingen til nummerskiltet foran. Har ikke sett det før...noen som vet hva/hvor denne fangern stammer fra..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2010 Denne fangern har ikke utsparingen til nummerskiltet foran. Har ikke sett det før...noen som vet hva/hvor denne fangern stammer fra..? The Us of A støtfanger det der hvis jeg ikke ser feil Ta en titt på tråden til Dario Pavlic, han har Us fanger på sin Mk2.. Nothellefelger:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 4, 2010 The Us of A støtfanger det der hvis jeg ikke ser feil Ta en titt på tråden til Dario Pavlic, han har Us fanger på sin Mk2.. Nothellefelger:tilber: Okei. Hvor fester de nr.skiltet sitt hen egentlig de da tru.. Skal se på den tråden:). Han er visst ikke bruker her lenger men. Ja de felgene er kule. Ganske spesielle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 4, 2010 Ser du ikke det da? I solskjermen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 4, 2010 Ser du ikke det da? I solskjermen Hehe, joa, men tenkte på sånn "lovlig"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 4, 2010 Ser utfordringen i å få det pent plassert, ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 4, 2010 Ser utfordringen i å få det pent plassert, ja... Lagde brakett fra innsiden av fangern og ned inntil frontplata på en golf I jeg hadde for mange år siden. Det var litt kult. Må finne igjen bilder av den bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 4, 2010 (endret) Nothellefelger:tilber: x2:D Originalt MK1 skiltfeste kan vel brukes? Eller som du selv sier, lage til noe;) Det er jo det minste problemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...