#1 Skrevet Februar 5, 2005 Noen som har peil på hvor sånnt kan skaffes?Greit å ha når barnevogna snart skal inn og ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 5, 2005 De ble i hvertfall solgt til VW hos forhandlerne tilbake på 90-tallet, kanskje spør der? Jeg vet at BilXtra (den gang det het CDcardic) har hatt til føttene, kanskje til bagasjen også? Husker ikke hva den matta bak i modern's Vento er av fabrikat, men den ble kjøpt hos forhandleren når bilen var ny. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 5, 2005 Dette er vel noe som bør leveres orginalt??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 5, 2005 Ser ut til at jeg må høre med Møller ja,finner ikke noe annet sted ihvertfall.Koster sikkert en formue.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 6, 2005 Jeg skal sjekke i morgen, hvilket fabrikat det er på matta i moderns bil, det er ikke org. eller Votex, mener å huske det er et svensk firma. Det eneste navnet jeg kommer på akkurat nå er Rensi, men tror ikke den i bagasjerommet er av det merket. De skålformede mattene til beina som jeg nevnte tidligere er Rensi, jeg har et sett av de til Varianten min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 6, 2005 Jeg skal sjekke i morgen, hvilket fabrikat det er på matta i moderns bil, det er ikke org. eller Votex, mener å huske det er et svensk firma. Det eneste navnet jeg kommer på akkurat nå er Rensi, men tror ikke den i bagasjerommet er av det merket. De skålformede mattene til beina som jeg nevnte tidligere er Rensi, jeg har et sett av de til Varianten min. Tenker det er Autoform, jeg... Det er i alle fall den typen som pushes hos den lokale VW/Audi-forhandleren her oppe. Kjøpte til fatterns B5 for en stund siden. Web: http://www.autoform.se/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 6, 2005 Det er helt riktig, Snorre, det er en Autoform matte i Ventoen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...