Unngå at Meguiars Diamond Cut brenner seg fast?

Anbefalte innlegg

Noen tips for å unngå dette? Har prøvd med både mindre hastighet og mindre trykk, men er ikke til å unngå at noe brenner seg fast. Må tørke som en gal med microfiberkluten for å få fjernet restene, eller ta bort restene når jeg polerer etterpå.

 

Også prøvd forskjellig mengde rubbing på paden, og har brukt myke pads til og med når jeg har rubbet, men brenner seg fortsatt fast.

 

8501.JPG

 

Mads Kristian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vask paden godt så du får ut gammel og dødt produkt, og bruk mindre mengde burde fungere

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alltid vært reine pads, men får prøve mindre mengde i første omgang.

 

Kanskje spraye på litt vann på paden også, kan det hjelpe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spray av vann eller en quick detailer kan også hjelpe. Evt blande inn en ert av en mer oljete compound som #205 på padden.

Det vil øke kjøretiden litt på grovere polish.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok:)

 

Men quick detailer, noen spesielle å anbefale sammen med rubbinga? Regner med det er spruteflaske du tenke på, og ikke denne:

M6601_QuickDetailer.jpg

 

For det er denne jeg går over med å ha rubbet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sprayflaske ja. :-) Koster jo litt å kjøpe ferdigblandet qd hele tiden.

Om du kjøper detailers pride no rinse el optimum no rinse, kan de blandes med vann til rimelig qd.

 

Kjøpes feks hos blankbil.no eller SS.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.