#1 Skrevet Mai 5, 2010 Heisann naboen har en golf 2 autolat 91 mod med abs som det plutselig blei sinnsykt hard pedal på. brekklampa lyser (brekket er av og bremsevæsketanken er full) abs lampa lyser er det samma som på corrado passat? og kan det være bare bomba og den pumpa som sitter på den? og dette er vel noe som er relativt lett å få tak i? den ligner iværtfall ganske så mye på denna ser det ut til noen som har vært borti disse før? kom gjerne med tips. og kan man ta diagnose på disse med vagcom og overgang til 2x2? Mvh Lars Moe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 5, 2010 må vel ha noe spesial-greier for å ta diagnose på den hard pedal skyldes nok pumpa, hører dere den starte når tenning blir skrudd på? har selv abs på golfen min (2er syncro) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 8, 2010 må vel ha noe spesial-greier for å ta diagnose på den hard pedal skyldes nok pumpa, hører dere den starte når tenning blir skrudd på? har selv abs på golfen min (2er syncro) nei det er ikkenoe lyd der nei. vet du om det går å bytte bare pumpa? eller blir vel pumpe og bomba i en del kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 8, 2010 pumpa er byttbar den men sjekk de 2 sikringene på 30a først kan være enkelt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 8, 2010 hvis du hører etter i filmen her, rett før jeg starter bilen, så hører du abspumpa surre og gå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...