Camberstag bak på 1986 mod. Audi 100q (utgått fra møller)

Anbefalte innlegg

Det har seg da slik at jeg har akkurat solgt 100n min med delene som trengs for eu kontroll.

Kjøpte da camberstaget på mekonomen da det var billigst. Men den passet selfølgelig ikke, da bilen har gammeltypen understell: bh : Så jeg dro på møller i dag for å bestille der, men nei da. Finnes ikke i delefilmen lenger.NBS har heller ikke: bh :

Så er det noen som vet om dette staget finnes noen plass? Blir utrolig taknemmelig for hjelp:)

Mvh Simon

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan bruke de fra nyere type. Tro meg. Det går :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan bruke de fra nyere type. Tro meg. Det går :P

Tja, syns det er litt lite å feste den med tre gjenger bare :P Siste utvei er jo å sveise den fast da men.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke nok gjenger får du lage flere :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Delen er umulig å skaffe, så det beste er nok å modifisere innfestingen noe slik at den nye, kortere typen passer.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, syns det er litt lite å feste den med tre gjenger bare :P Siste utvei er jo å sveise den fast da men.

Tjah. Ble jo gjort slik på den tidlige 86-modellen jeg hadde. Skrudd fast så hardt det gikk med locktite...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror man kommer akkurat ned til, men ikke inn på nylonringen på låsemutteren, men det kan jo være noen produksjonstoleranser ute og går her.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.