#1 Skrevet Mai 5, 2010 Hei Neste lokallagstreff tar vi søndag 23. mai ca. kl 16:00. Eneste forskjellen er at vi tar treffet på Stjørdal. Legger ut et kart til hvor vi kan treffes. http://kart.gulesider.no/m/pWtqH MVH Ottar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 14, 2010 Er det ingen som har tenkt seg på lokallagstreff neste helg? Denne gangen håper jeg at stjørdalingene mobiliserer og trekker med seg flere på treff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 14, 2010 kommer jeg:-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 14, 2010 skulla gjerne vært der men er desverre opptatt med andre planer den dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 16, 2010 Jeg og broren kommer sikkert. Kjøre samlet fra Verdal da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 16, 2010 Det går ann å få til ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 19, 2010 Prøver å skli meg en tur på besøk tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 20, 2010 Henger meg på Vidar en tur jeg også antagelig. Møte Nord-Trøndere for første gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 20, 2010 Spørs om jeg ikke skal få rota meg dit en tur gitt Skal prøve og få med noen kompiser også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 20, 2010 Høres bra ut ja. Og angående samkjøring fra Verdal'n så kan vi jo møtes på Hydro'n på Verdal'n kl. 15:00 for felles avreise. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 23, 2010 Ruller bortover straks. Bare innom å hente turbohavariVidar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 24, 2010 Ble jo et veldig bra oppmøte på dette lokallagstreffet, selv om været ikke var det beste. Legger ut de bildene jeg tok, selv om noen allerede hadde dratt. v 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 24, 2010 Marius Aspaas er ekstremt redd for parkeringsbulker ser jeg: haha : Glemte jo selfølgelig av treffet jeg da vøtt: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 25, 2010 Må vel slenge meg med på neste jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 25, 2010 Marius Aspaas er ekstremt redd for parkeringsbulker ser jeg: haha : Glemte jo selfølgelig av treffet jeg da vøtt: bh : Haha Simon. Nei jeg skulle bare på Storlien en tur, så jeg parkert ett lite stykke unna de andre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 25, 2010 Carl: Velkommen i klubben og ja, du må møte opp på neste lokallagstreff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...