#1 Skrevet Mai 5, 2010 Hei, er det noen der ut som vet hva krav det stilles til å ha et batteri i bagasjerommet på en bil det kan legges ned setene på? Ser for meg at må ha et gel battri, noen anbefalinger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 5, 2010 Optima Red Top eller Yellow Top forholdsvis dyre batterier, men jeg liker de Har bare gode erfaringer med Red Top batteriet http://www.gylling.no/optima.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 5, 2010 når eg tok dette opp med biltilsynes så var svaret at det måtte bygges ein kasse med lufting, men med gelbatterier som ikkje avgir gasser trengs det ikkje men batteriet må vera festa godt. maxxima batterier har eg god efaring med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 5, 2010 Selv bruker jeg RedTop og det funker utmerket. Har brukt det de siste 3 årene og har ikke hatt noe problemer annet enn selvforskyldte ting. Mener det er YellowTop som anbefales hvis du har tenkt til å ha et større anlegg. Korriger meg hvis jeg tar feil her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...