#1 Skrevet Mai 5, 2010 Noen som hvet om senkeskåler passer til audi a4 b8? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 22, 2013 Prøver jeg da:) noen som vet om noen senkeskåler til a4 b8? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 22, 2013 Så vidt jeg vet så finnes ikke dette idag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2013 http://www.maxxtune.de/product_info.php?language=en&info=p9194_supersport-sportsto-daempfer-va-rechts--stueck--passend-fuer-fiat-grande-punto--199--limo--bj--09-05-.html& Fant disse her. Er det mulig at de passer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 23, 2013 Den skal jeg sjekke, mulig Supersport har kommet med dette nå nylig. Har ikke sett dette artikkelnummeret før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...