#1 Skrevet Mai 5, 2010 (endret) Hei. har startproblemer på golfen til brodern, 97 mod, den får ikke diesel. noen som kan ha noen ideer om hva som kan være feil? RETTELSE: DET ER 1.9 tdi. IKKE 1.8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2010 Ingen som kan ha noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2010 (endret) Åssen motor er dette? 1.8 TDi finnes vel ikke ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 8, 2010 mente 1.9 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 8, 2010 Uten at jeg er noe ekspert på området, men har du sjekket filter, rør/ledninger osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 9, 2010 filter er sjekket, men ikke rør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 9, 2010 pumpa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 9, 2010 lurer på at det kan være den, men har hørt at det er sjelden at de ryker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 9, 2010 Du ser jo i slangen fra filteret til pumpa om det kommer diesel dit. Pumpa har ikke løsna eller noe sånt, sånn at timinga har blitt gal? Du kan jo bare bare skru av røret ned på en av dysene og kinne og se om det kommer diesel. Det som kan ryke, er akselen i pumpa. Det er rotasjonspumpe på disse. Sjekk også at registeret er riktig.. nedre reimhjulet har for vane å løsne på disse motorene.. og kammen sitter på kon.. Kjapt å sjekke! I hvilken sammenheng stoppet den? Mens du kjørte. Stoppa den om kvelden, og neste dag starta den ikke? Byttet noen komponenter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 10, 2010 den startet plutselig ikke etter natta om jeg ikke husker feil. skal sjekke det når jeg kommer fra trening ikveld, takker for tips så langt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...