Trøbbel med fordeler i 93 S4 (ABH)

Anbefalte innlegg

Hey godtfolk..

Ved litt rutinekontroll av fordelere og slikt oppdaget jeg til min skrekk at den høyre fordeleren min var KNUST.. ikke bare sprekk i lokket, men hele greia var knust i småbiter.. ikke rart bilen har tent litt rart.. det ser ut til at det er styrestaget jeg ble lovet skulle passe har slått oppi og ødelagt skiten. så kan noen være snille å bekrefte at helt rette styrestag IKKE kan brukes på S4 med vri8'er? og har noen ett høyre fordelerlokk liggende å slenge som de vil selge billig? kan ikke se for meg at det er billig nytt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke det fordelerlokket likt som på alle 4syl motorer da? isåfall får du det ikke billigere enn på biltema...

mener styrestagene er helt like på alle c4 modeller, det står jo ganske langt bak og nede så er ikke helt med på at dette tar i fordeleren, sikker på det er stag til S4?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle 100 C4 har et styrestag, foruten C4 100 med V8 (ABH) som har eget styrestag.

Den har ikke samme styrestag som Audi V8, men det er nok samme greia; en slags bøy på styrestaget for å unngå

at styrestaget tar borti fordeleren ved fjæring osv..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viste seg å være noe annet enn enkelt å få tak i styrestag til denne bilen gitt. Noen som har no inside tips der? Sjekka alle bilutstyrsforretninger i byen her, og nbs men ingen av de kan skaffe. Regner med dette er svinedyrt som originaldeler...?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viste seg å være noe annet enn enkelt å få tak i styrestag til denne bilen gitt. Noen som har no inside tips der? Sjekka alle bilutstyrsforretninger i byen her, og nbs men ingen av de kan skaffe. Regner med dette er svinedyrt som originaldeler...?

Ditt beste håp er nok en bilskrot i EU (les: Sverige), om du ikke vil kjøpe det hos Møller..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.