Langslag til 2.5 femmer bygg+ 2.4 blokk

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en veiv til overs til 2.5 liter femmer, 95,5mm slag er det vel. Ypperlig om man ønsker mer bunndrag. Mange setter disse (inkludert meg) i std 2.2 20vt blokk for å stroke til 2,5. Holder fint for 700-800hk med riktig bygget motor.

De som bygger helværst bruker denne veiva i 2,5 tdi blokk. (noen bruker også 2.4 blokk men de har vist seg være noe svakere)

Veiv og 2.4 blokk med tillhørende bærebukker. 2000kr (hente pris)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oppsann! da har jeg endret prisen til skambillig. blir den ikke solgt til denne prisen blir den på reservedels hylla

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp å hopp!

Nå er treffet over å de må da være noen som har havarert 2.2 sine i helga, og trenger 2.5 for å bygge skikkelig grom motor: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt tilsalgs :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som trenger veiv / blokk altså?? skal snart ha en ny motor opp i motorbukken, og da er det mye lettere om den går rett til ny eier istedet for at den blir stua videre vekk på dele- loftet:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne hadde jeg glemt.. gi bud på veiva folkens :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva mere må til i 2.2 blokka ? Tenker på size råder stempler

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2,5 veiv fortsatt til salgs :) hentepris 1500kr

Dette passer i 2,2 blokk med 144mm råder og tilpassa stempler

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du denne liggende enda? har du evt mulighet og sende den i posten da det blir litt langt unna..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.