#1 Skrevet Mai 6, 2010 (endret) Noen som har peiling på hva den lille rørstussen som stikker ut fra denne regulatoren er til? Hvor den skal kobles til? Motoren er en Golf 1 GTI 8v Delen er fra en Audi tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 6, 2010 oppvarmingsregulator 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 6, 2010 Der skal det koples vakum til Varmkjøringsregulatoren det der, men uten at du kopler bensinslangene til så gjør den ikke mye til gangs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 6, 2010 Noen som har peiling på hva den lille rørstussen som stikker ut fra denne regulatoren er til? Hvor den skal kobles til? Motoren er en Golf 1 GTI 8v Delen er fra en Audi tror jeg Det er en varmkjøringsregulator fra en Audi 5E. Den stussen skal kobles til innsuget for vakuum. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 6, 2010 Takker for svar Så da skal den kobles til innsuget ja. Da får jeg prøve å finne ut hvor og skaffe en slange 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...