HJELP!!! Skraping bak A3 2007 3-dørs

Anbefalte innlegg

Jeg har en A3 3-dørs 1,9Tdi S-tronic med S-Line understell. Jeg har kjøpt RS4 II 8x19 ET 42 med Kumho 225/30-19. Problemet er at hvis jeg har to stykker i baksettet skraper hjulene oppi et eller annet når det kommer en dump(virker som det er øverste festeskruen til bakfangeren, selv uten skruen skraper det). Jeg har sett at det er mange som kjører med 235/35-19 uten problemer. Etter hva jeg vet er mine da smalere, men alikevell drar de oppi.

 

Noen som har noen lure ideer her? Det er ikke tema å kjøre med 215 som forhandleren anbefaler :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm ET 42, 8x19 og 225/30 dekk ? Dette hørtes ut som en rar kombo syns nå jeg...

 

 

Hvor mye er den senket? er det ikke mulig og modifisere den skruen litt da? Det gjorde vi i sta med en senket s3 av samme års tall som din.. og den kjørte med 8,5 x19 ET 35 og 235-35-19 og nå 9x19 et 45. 235-30-20

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm ET 42, 8x19 og 225/30 dekk ? Dette hørtes ut som en rar kombo syns nå jeg...

 

 

Hvor mye er den senket? er det ikke mulig og modifisere den skruen litt da? Det gjorde vi i sta med en senket s3 av samme års tall som din.. og den kjørte med 8,5 x19 ET 35 og 235-35-19 og nå 9x19 et 45. 235-30-20

 

Jeg har tatt bort begge skruene og alikevell skraper det. Det sitter originalt S-Line understell på bilen. Etter hva jeg vet er det 25mm senk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det spørs, får to stk sline også. Har du noen bilder?

 

Skjært vekk den "klumpen" der da? Mener det noe der som tar tak, og skal være greit og ordne dette altså.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min far hadde samme problemet på sin A3 2008 modell med S-line understell!

Han svingte innom dekksjappa og de byttet felgene uten å mokke!

 

Dette var med 18" felger og 225/40-18

 

Så tror det er eneste løsningen uten å begynne å modde en 07 modell. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.