#1 Skrevet Mai 6, 2010 Lurte på om noen her på forumet har noen erfaring med haldex controllere? Kunne tenke meg å investere i en slik selv og så såvidt på denne: http://thettshop.co.uk/performance.asp?cat=3066&product=600427 Er det verdt pengene? Erfaringer? Takker for svar Marius 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 6, 2010 Slenger meg på denne, da jeg er på utkikk etter liknende selv. I Sverige har du forøvrig et firma som heter Ace Cempetition som fungerer som forhandler av disse. Delen koster 7900 SEK, noe som tilsvarer drøye 6500 NOK. Montering kommer i tillegg, på 1500 SEK, og da er ECUen låst i Sport-modus. Ellers kan du få en bryter ferdig montert inn i tillegg for 3500 SEK + montering. Da kan du styre den selv, med OEM, Sport eller Racing. Allerede ved Sport skal den visst oppføre seg bedre og overstyre mer, uten at du trenger å provosere det frem. Du kutter visstnok ned på rundetider og, i følge de som har prøvd det. Les her: http://ace-competition.se/index.php?page=haldex&gen=2 ang en med en A3 2.0TFSI Q har å si.. Kommer antakelig til å gå for denne løsningen til vinteren. Nå om sommeren trenges den ikke Kanskje når det blir vått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 6, 2010 Ser ut som folk på ttforum.uk likte disse sakene i alle fall. Er jo VELDIG fristende det her da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 13, 2010 Ingen som har vært borti dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 13, 2010 Stoor forskjell på banekjøring i allefall, da driften bak ikke kobler ut ved bremsing som den gjør orginalt på de fleste haldex kontroller:), Gjør bilen mye mere stabil inn i sving:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 13, 2010 Ole Henrik Moksnes hadde dette på Seat Leonen han hadde før (fra ACE-Competition). Vinterstid ble det en helt annen bil å kjøre. Den ble fullstendig forutsigbar i sladd og oppførte seg strengt tatt så godt som en gammel quattrobil. Eneste forskjellen var at den understyrte mindre og at man ikke kunne gire ned og droppe clutchen før sving for å stille opp (slik man kan på Ur 80 quattro og andre med to mekaniske sperrer). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...