hvilket senke sett ?? AUDI s6/c4

Anbefalte innlegg

HJELP

HAR KV GEVINDE/JUSTERBART I DAG.TRIST MEN PGA DÅRLIG KNE .

MÅ JEG HEVE BILEN.

HVILKET SENKE SETT ER BRA / SENKER MINST. ?????? 35 MM ????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Først: Få av caps locken din.

 

Så: Du har justerbart, men vil ha den høyere? Er det justert på det høyeste nå, eller, ettersom du må ha nytt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp skrudd på det høyeste, dårligere fjæring /demping = på det høyeste.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Weitec er bra fjører på C4.

Har selv hatt det på min 100 C4, å har en kamerat som har det på sin A6 c4.

å han er veldig godt fornøyd har jeg fått intrykk av.

Men han har både fjører å sportsdempere fra Weitec.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjørt et halvt år+ med Weitec fjærer og dempere, og synes at det er nokså stivt.. Kjører også med 225/40/18 dekk, så er ikke så ekstremt med demping i dekka heller. Mitt senkesett er 60/40 så er nokså lavt igjen.. Har 2 originale frontfjærer til S6 liggende, ukjent tilstand, om du er interessert..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og jeg har fjærer fra org. sportsunderstell om du vil ha. kan sende bilder om du er intr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

selge det justerbare da? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Låner denne litt.. Har bilstein dempere og HR fjører(40mm senk foran og bak) på min s4 c4 92mod, ser ganske bra ut MEN min er veldig lav under bil, har helt nytt 2,5toms simmons anlegg, og dette går ikke lenger opp.(montert på svendsen) subber når jeg skal inn i garasje, krappe fartshumper etc. Går det ann og bare bytte fjører? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan bytte fjærer til originalhøyde/org. fjærer, men den nye eksosen bygger nok lenger ned forhold til original eksos, men med høyere fjærer så vil du få økt bakkeklaring :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er veldig lite iforhold til orginalt orginalt, på disse er 2,25(?) visst jeg har forstått rett. Så det går fint med orginale fjører med bilstein dempere? Vurderer det sterkt, vestlandet er ikke konstruert for dette.. Kan ikke ha en ikke kjørbar bil, som ser bra ut : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ganske "tung" i buken disse bilene her, ikke akkurat optimalt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ganske "tung" i buken disse bilene her, ikke akkurat optimalt.

 

Hva mener du? Har sett litt rundt at mange mener at det blir ujvent framme og bak(kan ikke se det på egen bil). Men går det ann og sette på orginale fjører(sport) med de demperne? Og hvilken forskjell vill det utgjøre? (mener jeg leste et sted at sportfjørene var 35mm senk så dette vill jo bare utgjøre 5mm???)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tenker på at midt under bilen er det laveste punktet, hvis du sikter under bilen så "henger" liksom alt mot midten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv med et ganske moderat 40 mm-sett og originaleksos blir bakkeklaringen på laveste punkt under 10 cm, så det er ikke akkurat optimale biler å senke mye nei..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tenker på at midt under bilen er det laveste punktet, hvis du sikter under bilen så "henger" liksom alt mot midten.

 

Jepp fantastisk lavt midt under : bh : Har lest mange tråder om eksos og senk, men det var ikke mye negativt.(Noen som mener at den ble for stiv at de gikk tilbake til orginalt igjen) MEN hva med eksosen?? Ingen som nevner at har "subbe" problemer?? Siden disse bilene ikke har kanal, blir det veldig lavt, tittet under og det anlegget jeg har får man ikke høyere) HAr ikke lyst på "stylter" men det heller mot det. : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.