Liten rift i dekket, noe å bry seg om?

Anbefalte innlegg

Hei,

bilen til mine foreldre har fått en liten rift i dekket. Har vært innom Dekk1, og der mente man at det ikke var noe å bry seg med. Han som kikka på det tok seg ikke veldig god tid, men regner igrunn med at han hadde rett. Snakka om at så lenge det ikke samla seg luft i noen boble gikk dette fint.

 

Riften er ca 1 cm lang og 0,5 cm bred på det bredeste. Den går ikke spesielt dypt, kanskje 2-3 millimeter. Noen som har en second opinion, sånn generelt? Kan ta bilde dersom det er ønskelig.

 

EDIT: Her er det selvsagt snakk om siden på dekket... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du se kordene? I så tilfelle er det ikke bra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at du har felgkantbeskyttelse på dekkene? isåfall burde ikke dette være no problem, da det er sånne skader denne kanten er laget for å kunne få uten at dekket blir ødelagt. Ekstra tykke sidevegger. Legg gjerne ut et bilde, så er det lettere å gi et bastant svar på om det er ok eller ei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke se korder, skal se om jeg ikke kan fikse et bilde senere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er forsøk på bilder. Må vel kunne kjøre på dette..?

IMG_1803.JPG

IMG_1804.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der vil jeg også si er helt ubetydelig.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var det jeg også tenkte. Fint med en second opinion. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte 2 sommere med ett merke ca dobbelt så stort som det der. Bare nyt sommeren og ikke tenk noe mere på det;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.