#1 Skrevet Mai 6, 2010 Under skiltet er det 2 små lys, av noe slag. Noen som vet hva dette er? Snakka med eieren noen ganger, og tviler egentlig på at det er sivil-bil. Så har slått fra meg at det er blålys strober. Har også sett A6 c5/4b med noe lignende. Lurer også på om noen har info på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 6, 2010 Er det ikke til adaptiv cruisecontroll da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 6, 2010 jeg vil tro det er parkeringssensorer. den adaptive cruisekontroll sensoren har ett sprederlignende hull i samme dekslet som sprederen sitter i ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 6, 2010 Ah, der sier dere noe ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 6, 2010 jeg tror nok ikke det er parksensorene for det sitter ingen ute på hver side av fangern. og det skal være 4 stk. dem sitter også for lavt til å være det. de sitter rett ved siden av skiltet i grillen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 6, 2010 hehe, jan erik hadde faktisk helt rett. beklager trodde de satt alt for lavt til at dem skal fungere men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 7, 2010 jeg vil tro det er parkeringssensorer. den adaptive cruisekontroll sensoren har ett sprederlignende hull i samme dekslet som sprederen sitter i ... Helt korrekt,bilen har vanlig cruise og parkeringssensorer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 7, 2010 Laser jammer ser noenlunde slik ut. Kjøpes i UK. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...