#1 Skrevet Mai 6, 2010 Jeg skal ha Sciroccoen på EU-godkjenning, og vurderer å gjøre det i Gjøvik. Jeg har imidlertid ikke de originale blinklysglassene til forskjermene her, og de jeg har på er litt i overkant mørke. Om jeg tar de av og tar den på kontroll med pærene hengende ut av skjermene, passerer det godkjenning (med oransje pærer)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2010 Tviler sterkt.. hehe er større sjangs at du får den godkjent med de mørke glassene.. Men har du noe pleksiglass el. som du kan kutte til og ha der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2010 Tror ikke dette er noe de henger seg opp i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 7, 2010 Hang seg opp i at jeg manglet glass på ene sideblinken min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 7, 2010 Alright. Så det er bedre om jeg prøver med de mørke glassene, da? Går nok bra. Alternativt finner jeg kanskje noen billige hvite på Biltema... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 7, 2010 Bare låner denne litt, har ikke sideblinkers på min siden forrige eier bytta begge skjermene pga rust. Åssen går det da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 8, 2010 tidligere har jeg fått 1'er feil visst glasset manglet, men lyset virket. men fikk 2'er feil når det var feil farge på det. varierer nok fra verksted til verksted hva de henger seg opp i... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 10, 2010 Er det noen krav til at blinklysglasset må sitte fast i skjermen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 10, 2010 Nei... Kravet er at du skal ha på siden.. Så visst du har det i speilet er det også greit, men bilen jeg snakker om er en s4c4 1992mod så har ingenting.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 10, 2010 På biler som ikke har sideblinkere har jeg sett at folk har trekt ledningen ut i sprekken mellom forskjerm og dør for så å feste blinklyset med dobbeltsidigteip... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 10, 2010 Aha. Vel, nå stakk jeg iallefall innom Biltema og kjøpte noen billige glass (med imponerende ræva passform). Så da bør det iallefall være i orden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...