#1 Skrevet Mai 6, 2010 var og kjøpte meg rieger leppe til min passat 3bg. Er med noe lim, hva skal det brukes til?? noen andre som har noen tips til monteringa?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 9, 2010 Har kjøpt riegerleppe til min Passat, veldig enkel montering. Lim medfølger til liming av gitter. Tips kan være å spraye de tre vinklene som festes i fangeren og i karosseriet svart. De vises veldig godt siden de er blanke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 9, 2010 Har kjøpt riegerleppe til min Passat, veldig enkel montering. Lim medfølger til liming av gitter. Tips kan være å spraye de tre vinklene som festes i fangeren og i karosseriet svart. De vises veldig godt siden de er blanke. oki, Dem hadde klart og ikke sende med gitter til meg, så skjønte det etterhvert, prøvde den på fredag for og se, men syntes den ikke sitter så veldig godt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...