#1 Skrevet Mai 6, 2010 (endret) Holder på å ovehale toppen i motoren jeg har kjøpt. Men etter at jeg byttet ventilstyringene på toppen så får jeg ikke innsugsventilene til å passe i de nye ventilstyringene. Nå er det ikke helt sikkert hvor toppen kommer ifra, så kan være at et er feil ventilstyringer. eksosventilene passer bra. Tror motoren er fra en gti 8v enten 1er eller 2er. Delenr på toppen er 026103373f Kan det være det er forskjell på ventilstammene eller skal de være lik på alle vw 8v motorene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 12, 2010 Kan selv si hva problemet er da dette er løst! Snakka med verkstedmesteren på Møller Bil Molde, som forøvrig er en kjempekar og han viste hva problemet kunne være. Da sa han at de måtte altid brotsje opp innsugsstyringene med en 8mm fast brotsj. Fikk låne en brotsj av han og etter lett brotsjing gikk ventilene som smurt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...