#1 Skrevet Mai 6, 2010 Tenkte å høre litt hvem som har tenkt seg på Vålerbanen i juni! Hadde vært morro å kjørt kolonne oppover, og laga en Østfold-camp der oppe:) Foreløpig har jeg planer om å dra oppover hvertfall, men er ikke 100% spikra enda. Så sleng dere på folkens, noen som har tenkt seg opp? Kjører dere da fredag eller lørdag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 10, 2010 Vis jeg reiser opp blir det på lørdagen. skal på konsert på fredagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 10, 2010 Jeg skal, skal sove på Heia Hotell.. Reiser fredagen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 10, 2010 Jeg å hadde hatt morro ta å reise oppover:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 13, 2010 Hei jeg skal oppover,skal prøve å dra med meg 2-3 biler til også=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 22, 2010 Skulle gjerne tatt turen opp jeg også! Blir det første biltreffet mitt! Noen tips til overnattingsmuligheter der? telt, campingvogn, hotel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 22, 2010 Minner bare om denne: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=186080 Ligger an til organisert kjøring for lørdag i det minste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 27, 2010 Tenkte kanskje det kunne vært greit å tatt samla kjøring herfra ( sarpsborg ) for de av dere som skal innover til Våler! Veit det er et par som gjerne kunne tenkt seg å hatt noen å kjøre sammen med oppover, så felles start fra Toy's, via mosseporten f.eks før dere "hooker" opp med de andre? Bare en ide, men da er det lettere for nye/ukjente å hive seg på kolonna Ser litt mørkt ut for min del desverre, så fint om noen av de som 100% sikkert skal oppover kunne dratt med seg de andre:) Er ikke helt avklart for min del, så må nesten bare se ann nærmere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 3, 2010 Ingen som bare skal/vil ta en tur på søndag???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 3, 2010 Jeg kjører imorgen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 3, 2010 Jeg kjører i 20:00 tiden i morgen kveld.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 3, 2010 Jeg vurderer å ta en dagstur på søndag Thomas Sammen med noen folk, for å titte litt. Litt kjedelig å kjøre orgis bil, men skal jo stå bortgjemt på non-vag parkeringa alikevel så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 4, 2010 Søndags tur kan det nok hende jeg kan bli med på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 4, 2010 Blir desverre ikke noe tur på meg, da det er to bursdager i helga! Men kose dere masse dere som skal opp, å fint om noen får tatt litt bilder å lagt ut her etter treffet, så vi " svikere " kan se hva vi gikk glipp av God Tur! Kjør forsiktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 6, 2010 Reiser opp rundt 10.00 imorgen med en Audi S3 2010-modell Visstnok eneste i Norge importert av Møller, men gleder meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...