#26 Skrevet Mai 18, 2010 Og til slutt en liten video av et A1 show som var på Audi standen. Dette er bare 1 av 8 forskjellige A1en som var utstilt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 18, 2010 snedig det "lille" kompaktkameraet som lå på bordet på brygga da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 18, 2010 Hehe, ja, snedigt lite kamera det der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 18, 2010 (endret) Bra at gutta disker opp med fest! ps: Tror jeg glemte igjen en halvliter Gösser hos dere. Tok dere med den for meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 19, 2010 Er er noen kjappe utkast fra meg: Roadtesting in Slovenia Robin Andreassen som har tatt bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 19, 2010 Ja, er det nå vi kan si at....... Slovenja got the best driving roads in the world! ? De veiene opp alpene var sykt kule å kjøre på! Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 19, 2010 Bra at gutta disker opp med fest! ps: Tror jeg glemte igjen en halvliter Gösser hos dere. Tok dere med den for meg? Jeg mener jeg tok den med, men ligger nok i bilen til Finni nå, eller så ligger den i kjølebaggen.. Hehe.. Slapp av, jeg tar den med på Våler! Så blir det fest igjen!!! Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 19, 2010 Naice Ser dere har fått dere groupies 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...