#1 Skrevet Februar 5, 2005 noen som vet hvor jeg kan få tak i ats cup felger i norge og hvor mye jeg evt må ut med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 5, 2005 Tror ikke det er noen forhandlere som har dette fast i assortementet sitt, men er nok noen som kan skaffe, de har de i Rieger katalogen så de som forhandler de kan og skaffe felgene. Hvilken dim er det du må ha? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 6, 2005 Ville nok ha søkt litt rundt på EBay viss eg var deg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 6, 2005 Du får de nye i Tyskland til en hyggelig pris besøk Kerscher Tuning på http://www.kerscher-tuning.de , ikke er de spesielt dyre heller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 6, 2005 116 Euro for 7x15 et 20/28 179,- 8x15 et 18 214,- 9x15 et 5/10 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 4, 2005 takk for hjelpen folkens.. blir nok et par ats på ventoen etter hvert..som vinter hjul..hvis jeg ikke bare bredder org hjula da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...