Anbefalte innlegg

Har bilen min på lakking,for å ta lakk rust nede på dørene.

Lurer da om det er normalt å kun lakke under listene på døra slikk at det blir et skygge felt over lista.

Har fått pris på å lakke begge sidene på bilen,men er det ikke normalt å få lakka opp begge siden på garantien??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke alltid, det blir såklart billigere for de som må stå for garantien når de bare lakker under lista. Men det skal ikke bli noe stort skille etter flekkinga.

 

De som gjør jobben er ansvarlige for å fjerne rusten, og så det til å se bra ut igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal ha bilen min hos Møller 18 mai. For samme operasjonen. Dette gjelder da alle fire dørene.

Dersom det ikke er rust på yttersiden, den man ser, av døren er det vel ikke nødvendig å lakke mer enn det området som dekkes av den nedre lista?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

huh ?!?!?

 

når vi utbedret rust skader på bmw og ford så skiftet vi de dørene det var snakk om, og da måtte vi lakkere de nye dørene og tilstøtende panelene..

 

dette var biler som rustet i falsen nede på dørene.

 

så om om det er snakk om rust skade i falsen så er det noe som ikke stemmer her...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gudene må vite hvordan de løser problemet. Bare jeg slipper rusten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

man vil jo ikke betale for noe som dekkes av garantien.det var lakk rust over lista på døra. og da må det jo lakkes over lista

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 3bg'n min inne på verksted nå pgå rust. det var ett lite felt med bobler på innsiden av begge framdørene. det gikk på garantien og begge dørene blir byttet. pluss att de lakkerer opp igjen både framskjermene og bakdørene så det ikke sku bli lakkforskjell:) helt utrolig med tanke på att bilen er 01 mod:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 3bg'n min inne på verksted nå pgå rust. det var ett lite felt med bobler på innsiden av begge framdørene. det gikk på garantien og begge dørene blir byttet. pluss att de lakkerer opp igjen både framskjermene og bakdørene så det ikke sku bli lakkforskjell:) helt utrolig med tanke på att bilen er 01 mod:P

 

Hva?

 

Jeg fikk avslag på mine lakk bobler fordi bilen var over 6år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bobler i lakken gjør de ikke noe med, hvertfall ikke siden stålet ikke ruster. Under dørene har jeg fått rust, og skal inn til behandling på tirsdag. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde bobler i lakken på taket, dette tok de med ett smil nå i februar :) var på min A6 99mod ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt flere som har sagt jeg har vært heldig:P tok det jo på jobben til fattarn, men de takserte den jo, satt opp to nye dører på takseringa, og lakkering av da alle dører og framskjermer pga lakkforsjell, og de fikk jo svar att det ble godkjent;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.