Anbefalte innlegg

Hei

Idag begynte reimen til ac kompressoren og hyle noe inni granskogen, og itillegg så kveltes nesten motoren når den gikk på tomgang med ac på..

tidligere har det hørt ut som det har vært 1000 mus i kompressoren, så kan vell tippe at lageret har havarert? vanskelig å bytte det å hvor mange er det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det mener du faen ikke! Samme på min bil igår! ;)

Bare ikke at noe hyling da. AC'en fungrte ikke. Og kompressorn starta ikke. Sjekka på ebay igår og fant komplett ny kompressor til ca 2000,- og så burde vi bytte reima samtidig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å joda det mener jeg! :P

værste av alt var at jeg fikk fylt på gass for 1 uke siden :/...

noen måte å berge gassen på? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er usikker på om gassen på påfylles ekstra når kompressoren byttes men jeg tviler.

Selv fikk gamle eier av min påfylt gass sist sommer. Har du prøvd VAC-COM for å lese av feilkode på kompressorn?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er usikker på om gassen på påfylles ekstra når kompressoren byttes men jeg tviler.

Selv fikk gamle eier av min påfylt gass sist sommer. Har du prøvd VAC-COM for å lese av feilkode på kompressorn?

sist gang jeg leste av feilkoder stod det ingenting om kompressoren, dog hadde jeg bare ulisensiert...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vis jeg ikke tar feil så var det en svenske på forumet her som solgte ac kompressorer under deler på forumet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.