#1 Skrevet Mai 8, 2010 Noen som har prøvd dette produktet? Så jo riiimelig lovende ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 8, 2010 Tror ikke du skal bytte ut tradisjonell bilpleie og bilvask med dette produktet, men kan gjærne brukes til vask på biltreff (ikke skitten bil, men støvette) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 8, 2010 Kan like godt bruke Optimum No Rinse da Kan brukes som både QD, claylube og "vannløs" vask.. Jeg brukte dette noen ganger i vinter og på bil med lite skitt så er det ikke noe problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 8, 2010 Jeg brukte den på Golfen min, den var jo swirlheaven uansett, men ren ble den. Forskjelen er jo at denne skal være en sealer også.. Men hva holdbarhet anngår......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...