#1 Skrevet Mai 8, 2010 Skal valse skjermene på Golfen i helga. Lurer da på om jeg bør hive på senkesettet sånn at jeg får sjekket klaring til hjulene som skal på, eller om det blir problematisk mtp å få valsa til å stemme i hjulbuen? Justerer man det med å jekke bilen opp og ned til valsa treffer skjermkanten likt rundt hele veien? Er jo kjapt å hive på senken, og er kanskje greit med tanke på å få klarlagt hvor mye jeg må valse for å få kilt hjulene under skjermene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 8, 2010 Du må sjekke klaringen først! Teit å valse mye om du egentlig ikke trenger å gjøre så mye. Og uansett så trenger du jo bare valse "toppen" av hjulbuen, det er jo der hjulet går mot. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 8, 2010 monter senkesettet så det er mulig å se hvordan hjulene legger seg i skjermkantene. Justere valsa/høyden på akselen gjør susen for å få valsa til å treffe skjermkanten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...