Noen som lakkerer på ettermiddag/kveld her?

Anbefalte innlegg

Bilen trenger SÅRT ny lakk. Bilen er idag en eller annen blåfarge, og skal omlakkeres.

Matt svart var planen. Om jeg skaffer lakk, kan noen her i byen ta på seg

å sparkle 3 små bulker, matte ned og sprøte på for meg?

 

Kan godt være en lærling som har lyst til å øve seg litt. Alt for å få det rimeligst mulig. :)

Bilen er en A6 avant.

 

Tenkte å få dette gjort om et par måneder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen trenger SÅRT ny lakk. Bilen er idag en eller annen blåfarge, og skal omlakkeres.

Matt svart var planen. Om jeg skaffer lakk, kan noen her i byen ta på seg

å sparkle 3 små bulker, matte ned og sprøte på for meg?

 

Kan godt være en lærling som har lyst til å øve seg litt. Alt for å få det rimeligst mulig. :)

Bilen er en A6 avant.

 

Tenkte å få dette gjort om et par måneder.

Kan alltids høre med en kamerat. Han har lakkert 2 av mine tidligere biler. Meget dyktig, og forsker alltid på noe nytt. Jeg betalte vell 6000,- for lakk, sprøyting og tørking i lakkboks på en Opel B Vectra for 4 år siden.

Rimeligste er om du selv matter ned bilen med våtsliping, og grovsparkler bulkene selv samt demonterer bilen selv så den er så å si klar til sprøyting.

Det blir det rimeligste for deg uansett. Skal du sette bort hele oppdraget blir det fort 15-20 000,-.

Gjør du mye selv kan du komme deg ned på 8000-10 000,- for jobben.

 

Kan ta en telefon nå å høre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slipe den ned skal jeg klare å få til. Har gjort det på en bil før. :)

Men sparkling suger jeg på. :D

Demontering er jeg heller ikke så dreven på, men kunne sikkert ha gjort et forsøk.

 

Hvor holder han kameraten til? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slipe den ned skal jeg klare å få til. Har gjort det på en bil før. :)

Men sparkling suger jeg på. :D

Demontering er jeg heller ikke så dreven på, men kunne sikkert ha gjort et forsøk.

 

Hvor holder han kameraten til? :)

Han holder til her jeg bor, på Ørlandet. Demonter lister, lykter, fangere, spoiler om du har det, og baklykter kan vell ikke være så vanskelig? Beste hadde vært om du tok dører og bakluke i samme slengen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har muligens fått naboen min til å ta jobben, men om noen andre er billigere og gjør en jobb med bra resultat tar jeg selvfløgelig heller det. naboen skulle ha 8000 for hele jobben. Så tror det er riiimelig verd det. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det ER verdt det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har muligens fått naboen min til å ta jobben, men om noen andre er billigere og gjør en jobb med bra resultat tar jeg selvfløgelig heller det. naboen skulle ha 8000 for hele jobben. Så tror det er riiimelig verd det. :)
Bare få det gjort, ikke å spekulere på engang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.