#1 Skrevet Mai 8, 2010 Som tittel tilsier, hvem fra Nordmøre lokallag har tenkt seg sørover til Våler på årets hovedtreff helgen 5. - 6. juni? Det blir nå en liten gjeng i allefall vet jeg. Jeg og Øystein har reservert hytte ved Elverum camping, mens noen skal bo på hotell ettersom jeg har forstått det Regner nesten med at det blir til å kjøre sørover på fredags formiddag som vanlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 13, 2010 Jeg og Torunn skal nedover:) Vi har rom på hotell. Jeg kjører i vertfall fredags formiddag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 20, 2010 Jeg skal.... Men det viste dere begge så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 20, 2010 Ja Noen av de som ikke er der hvert år som skal nedover da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...