Eksosanlegg Golf MK2 og Corrado - likt?

Anbefalte innlegg

Er det noen sjans for at dette er likt? Trenger ikke å være likt hele veien, men fra nest bakerste lyddemper til bakerste lyddemper er det viktigste, altså med selve "kardangbøyen". Også om fester er likt, kunne jeg også tenkt meg å vite.

Mads Kristian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som veit?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser de har ulike delenr hos mekonomen hvertfall

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker en bekjent kjørte med Bastuck fra G2 på Corradoen sin (og dette ble seinere solgt til en med G3). Kan ikke huske at anlegget måtte moddes noe før det skulle på G3'en.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er så mye annet som går om hverandre på Passat 35i/Golf (2. og 3. generasjon)/Corrado, så tenkte det kanskje kunne vært muligheter for at det passer fra både Corrado og Golf 3 på min Golf 2. Begynner å bli en smule lei vibrasjoner (små sådan) og resonans inne i bilen, og gidder simpelheten ikke å koste på et nytt effektanlegg fra en forhandler, selv om nytt Simons kan jeg få for 3000,-.

Får i verste fall bare prøve og feile.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, ser mørkt ut for min del, spesielt hvis disse bildene er korrekte til nevnte biltype.

Golf 2:

028-H_Avgassystem_Simons_Exhaust_VW_Golf

Golf 3:

026-H_Avgassystem_Simons_Exhaust_VW_Golf

Men Corrado derimot, det virker litt mer lovende:

028-H71R_Avgassystem_Simons_Exhaust_VW_C

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som klarer å tyde de forskjellige tallene som står på tegningene til Golf 2 og Corrado? Forutenom den første lyddemperen, ser det temmelig likt ut, mener da jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan "R" bety "Rustfritt" ?

På Golf mk2 og mk3 står der "Alu quality"

På Corrado står der "SS Quality"

Kanskje, kanskje ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Midtre potta på Golf 2 og Corrado har samme delenr. i simmons, bortsett fra "R", som Ole-Jørgen skriver, som står for rustfri..: vinke :

At midtre potta ser ut som den gjør på Golf 3, er vel pga hva simmons har av deler og ta av. Originalt ser den litt annerledes ut, ta en kikk her http://www.taec.nl/walker/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan legge inn hvordan ray rustfritt til corrado G60 89 mod ser ut.

eksos 01.jpg

eksos 02.jpg

eksos 03.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siste 3.

Ser da likt ut som på mk2 spørr du meg, men kansje noen rør er lenger eller noe?

eksos 07.jpg

eksos 08.jpg

eksos 09.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for bilder, Adrian:) Ser da likt ut, spør du meg.

Kan "R" bety "Rustfritt" ?

På Golf mk2 og mk3 står der "Alu quality"

På Corrado står der "SS Quality"

Kanskje, kanskje ;)

Var nok korrekt det;)

Midtre potta på Golf 2 og Corrado har samme delenr. i simmons, bortsett fra "R", som Ole-Jørgen skriver, som står for rustfri..: vinke :

At midtre potta ser ut som den gjør på Golf 3, er vel pga hva simmons har av deler og ta av. Originalt ser den litt annerledes ut, ta en kikk her http://www.taec.nl/walker/

Aha, takk for link og svar:)

Men siden Adrian trengte effektanlegget selv, ble denne tråden noe overflødig for min del nå. Da får jeg bare lete videre etter effektanlegg til Golfen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.