#1 Skrevet Mai 9, 2010 Er det noen sjans for at dette er likt? Trenger ikke å være likt hele veien, men fra nest bakerste lyddemper til bakerste lyddemper er det viktigste, altså med selve "kardangbøyen". Også om fester er likt, kunne jeg også tenkt meg å vite. Mads Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 10, 2010 Ingen som veit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 10, 2010 ser de har ulike delenr hos mekonomen hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 10, 2010 Husker en bekjent kjørte med Bastuck fra G2 på Corradoen sin (og dette ble seinere solgt til en med G3). Kan ikke huske at anlegget måtte moddes noe før det skulle på G3'en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 10, 2010 Er så mye annet som går om hverandre på Passat 35i/Golf (2. og 3. generasjon)/Corrado, så tenkte det kanskje kunne vært muligheter for at det passer fra både Corrado og Golf 3 på min Golf 2. Begynner å bli en smule lei vibrasjoner (små sådan) og resonans inne i bilen, og gidder simpelheten ikke å koste på et nytt effektanlegg fra en forhandler, selv om nytt Simons kan jeg få for 3000,-. Får i verste fall bare prøve og feile. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 10, 2010 Hmm, ser mørkt ut for min del, spesielt hvis disse bildene er korrekte til nevnte biltype. Golf 2: Golf 3: Men Corrado derimot, det virker litt mer lovende: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 11, 2010 Noen som klarer å tyde de forskjellige tallene som står på tegningene til Golf 2 og Corrado? Forutenom den første lyddemperen, ser det temmelig likt ut, mener da jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 12, 2010 Kan "R" bety "Rustfritt" ? På Golf mk2 og mk3 står der "Alu quality" På Corrado står der "SS Quality" Kanskje, kanskje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 13, 2010 (endret) Midtre potta på Golf 2 og Corrado har samme delenr. i simmons, bortsett fra "R", som Ole-Jørgen skriver, som står for rustfri.. At midtre potta ser ut som den gjør på Golf 3, er vel pga hva simmons har av deler og ta av. Originalt ser den litt annerledes ut, ta en kikk her http://www.taec.nl/walker/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 13, 2010 Kan legge inn hvordan ray rustfritt til corrado G60 89 mod ser ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 13, 2010 Flere: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 13, 2010 Siste 3. Ser da likt ut som på mk2 spørr du meg, men kansje noen rør er lenger eller noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 13, 2010 Takk for bilder, Adrian:) Ser da likt ut, spør du meg. Kan "R" bety "Rustfritt" ?På Golf mk2 og mk3 står der "Alu quality" På Corrado står der "SS Quality" Kanskje, kanskje Var nok korrekt det;) Midtre potta på Golf 2 og Corrado har samme delenr. i simmons, bortsett fra "R", som Ole-Jørgen skriver, som står for rustfri..At midtre potta ser ut som den gjør på Golf 3, er vel pga hva simmons har av deler og ta av. Originalt ser den litt annerledes ut, ta en kikk her http://www.taec.nl/walker/ Aha, takk for link og svar:) Men siden Adrian trengte effektanlegget selv, ble denne tråden noe overflødig for min del nå. Da får jeg bare lete videre etter effektanlegg til Golfen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...