#1 Skrevet Mai 9, 2010 Takluken min vil ikke gå helt igjen. Noen som vet hva jeg skal gjøre? resette kanskje? Trenger hjelp fort siden det snart begynner å regne her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 9, 2010 Ingen som kan hjelpe meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 9, 2010 BUMP.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 9, 2010 Hører du om motoren går? På de aller fleste biler med elektrisk takluke finnes det manuell lukking, prøv å ta av deksel/kledning rundt bryter e.l. ved luka, se om du ser en frittstående unbrako.. Slik er det f,eks på Golf Mk3 osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 14, 2010 Det kan være kontaktfeil i bryteren. Prøv å demonte den og bruk elektrorens på kontaktene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...