#1 Skrevet Mai 9, 2010 Noen som vet om det finnes en oversikt over stasjoner som selge E85? Vet bare om Statoil Fjellhammer, ved avkjøringen til Ahus. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 9, 2010 http://www.statoil.no/FrontServlet?validation_form=search_station&s=sdh&state=search_station&event=show_result&name=&street=&address_state=&community=&zipCode=&county=&services=61355 Her er en liten oversikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 9, 2010 http://www.statoil.no/FrontServlet?validation_form=search_station&s=sdh&state=search_station&event=show_result&name=&street=&address_state=&community=&zipCode=&county=&services=61355 Her er en liten oversikt. Den så jeg også, men er det kun statoil som har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 9, 2010 Ja, i Norge er det kun Statoil som selger E85, dessverre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 9, 2010 Er 98% sikker på at jeg har sett logo for E85 på Statoil på Økern også Men jeg fant ikke Økern i oversikten, så nå ble jeg veldig i tvil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 9, 2010 Er 98% sikker på at jeg har sett logo for E85 på Statoil på Økern også Men jeg fant ikke Økern i oversikten, så nå ble jeg veldig i tvil Jeg sjekker i morgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 10, 2010 Er 98% sikker på at jeg har sett logo for E85 på Statoil på Økern også Men jeg fant ikke Økern i oversikten, så nå ble jeg veldig i tvil De selger hvertfall Hydrogen, men det hjelper ikke stort om det er E85 man skal ha:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 10, 2010 Er 98% sikker på at jeg har sett logo for E85 på Statoil på Økern også Men jeg fant ikke Økern i oversikten, så nå ble jeg veldig i tvil Du tenker ikke på Bjerke da? Mener dem har det der også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 11, 2010 Er 98% sikker på at jeg har sett logo for E85 på Statoil på Økern også Men jeg fant ikke Økern i oversikten, så nå ble jeg veldig i tvil Du har sannsynligvis sett E5. 95 oktan "rusbrus" med 5% sprit. Med reklame som ligner på E85. Det selger de der. Skal redusere CO2-belastningen med 2-3% eller noe sånt. Fungerer veldig bra på gamle slitte bensinbiler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...