#1 Skrevet Mai 9, 2010 Vurderer denne takspoileren fra BS bildeler, men den er så billig at jeg tenker på passform og materiale.... Har noen her kjøpt denne/vet om noen som har kjøpt denne? Den kommer fra Autostyle.... Noen erfaringer med deler derfra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 10, 2010 Autostyle erfaringer??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 10, 2010 En kompis av meg har lik.. Ganske lik ABT spoileren min, bare kortere, passformen var veldig bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 10, 2010 Er han med i klubben? Holder han til i Moss?.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 12, 2010 har den på min bil å passformen er bra den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 12, 2010 Han er ikke med i klubben, men holder til i Moss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 16, 2010 har sånn på passaten min og passformen er det ingenting å klage på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 22, 2010 Dette var betryggende meldinger..... Kunne noen av dere lagt ut et bilde av den på bilen deres? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 23, 2010 Er denne i plast? Og når dere sier at det er bra passform, vil det si at den var bare å sende til lakkerer når dere fikk den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 27, 2010 der er den på min, husker ikke om det var plast men mener det ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 29, 2010 Takker for bilder...kanskje jeg rekker å se den live engang på lokallagstreff i Oslo før jeg bestiller den hvis jeg er heldig (så du skrev i en tråd at du skulle dit engang)... Men måtte du pusse mye på den før lakkering? Dvs overflaten og evt der den ligger an mot bakluka.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 29, 2010 Takker for bilder...kanskje jeg rekker å se den live engang på lokallagstreff i Oslo før jeg bestiller den hvis jeg er heldig (så du skrev i en tråd at du skulle dit engang)... Men måtte du pusse mye på den før lakkering? Dvs overflaten og evt der den ligger an mot bakluka.... ja prøver å dra dit hver gang,skal dit på mandagen regner jeg med.. spurte hen som jeg kjøpte den hos å han leverte den å fikk den lakket(hadde en kompis som er lakerer) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 23, 2010 Denne tråden kan slettes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 26, 2010 Jeg har kjøpt akkurat denne typen (A.style). Den passet 110% perfekt på bilen, og virker til å være av god kvalitet. Et veldig bra alternativ til caractere spoileren som koster det dobbelte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...