#1 Skrevet Mai 10, 2010 Som tittel nevner noe om, på bremsekalippere bak, skal stempel presses inn, eller skrus inn? Bilen det gjelder er 1996 A6 2.5 TDI fwd Gjorde et raskt søk, men klarte ikke finne noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 10, 2010 Jeg måtte skru stempelet inn når jeg bytta klosser på min c4 for 2 uker siden, så er sikkert samme metode på din.. Om du ikke har verktøy så har biltema dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 10, 2010 takk for svar da skal det kjøpes asap 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 10, 2010 Får det på biltema for 379,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 10, 2010 http://biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Bremser/Bremsestempelverktoy1/ 119,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 10, 2010 Var å kjøpte meg akkurat den du linker til, Kenneth Men nå kom jo enda et problem, stempelet vil ikke skrus litt en gang.. Får se om rustløseren virker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...