#1 Skrevet Mai 10, 2010 Jeu, skal til å hellakkere min S4/S6 C4 Sedan, og velger å gå for en noe lysere løsning enn den orginale sorte lakken... Så håper folk kan komme med tips til noen fine mørkegrå metallic lakker her, gjerne med bilder og fargekoder;) Har sett litt på Porsche sin Slate grey metallic, men vet ikke om den gjerne er litt lys, så sku hatt noen flere innspill... Fyr løs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 10, 2010 Atlasgrå, LP7V 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 10, 2010 L70K Vulcan Gray. Syntes den er drit tøff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 10, 2010 L70K Vulcan Gray. Syntes den er drit tøff. Noen bilder av denne, google gav ikke mye... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 10, 2010 Denne er jo fin, men lurte på en som var en tanke mørkere igrunn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 11, 2010 Daytonagrå perleeffekt: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 11, 2010 Noen bilder av denne, google gav ikke mye... Er faktisk ikke kar om å finne det selv.... Mente jeg hadde bilde et sted men... Den er iallefall veldig mørk! Ser nesten blå/svart ut. Har funnet noen bilder av det jeg mener det er, dog uten klarlakk.... Det er en farge som Karmann Ghia kom med i 1967.. Har også sett BMW ha den fargen en da med en annen lakk-kode. Ser også nå at du vil ha metallic så da vil jeg si vulkangrau fra bmw. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...