#1 Skrevet Mai 10, 2010 Har kjøpt et westfalia hengerfeste til biln min, står at det anbefales å kjøpe en orginal spoiler til den. Noen som har kjøpt dette før, e det nåkka som må lakkes eller? Hørte på møller men han klart ikkje å tolke delekatalogen sa han. Mein nu deinn orginale "spoilern" som e under fangarn min ikkje e nåkka lakk på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 10, 2010 Det kommer vel an på hva du har nå det... Såvidt jeg har funnet ut, så passer ikke hengerfeste på S-line fangere, da er nedre del lakkert, på vanlige fangere er det ett svart plastdeksel nederst, mellom eksosrørene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 10, 2010 Det kommer vel an på hva du har nå det... Såvidt jeg har funnet ut, så passer ikke hengerfeste på S-line fangere, da er nedre del lakkert, på vanlige fangere er det ett svart plastdeksel nederst, mellom eksosrørene. min er ikke sline, ser ikke ut som nedre del av fangeren er lakkert nei. på møller sa dem at de kunne bestille spoiler å deksel men dekselet var grunnet,.....skjønnte ikke helt poenget med det da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 10, 2010 Da mener jeg ganske sikkert det skal gå uten å endre noe på fangeren... Men det er jo litt forskjell på hengerfestene også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 10, 2010 Da mener jeg ganske sikkert det skal gå uten å endre noe på fangeren... Men det er jo litt forskjell på hengerfestene også... Dem sa æ måtte skjære i deinn fangarn som e på, så de anbefalte å kjøpe org. spoiler for biler med hengerfeste. Kjøpe spesifisert krok til bil uten S-line 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 10, 2010 Har du det bra Stein? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 10, 2010 Har du det bra Stein? Ja det e rett så d:) trur du d herrane e facebook?? hehe korr du håill hus førr tia? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 10, 2010 Går det ikke an å kappe ut den plassen som kroken trenger uansett om fanger er sort plast eller lakket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 10, 2010 Går det ikke an å kappe ut den plassen som kroken trenger uansett om fanger er sort plast eller lakket? Hadd ikkje så løst å skjær i fangarn da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 10, 2010 Hadd ikkje så løst å skjær i fangarn da:) Så lenge hengerfestet skal på så må du tydeligvis ha utskjært fanger, enten den er lakkert eller ikke. Hva skal du forresten med din uskjærte fanger om du kjøper deg ny nedre del? Med en Dreml og en fin kappskive får du kuttet pent uten å ødelegge lakken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 10, 2010 Så lenge hengerfestet skal på så må du tydeligvis ha utskjært fanger, enten den er lakkert eller ikke. Hva skal du forresten med din uskjærte fanger om du kjøper deg ny nedre del? Med en Dreml og en fin kappskive får du kuttet pent uten å ødelegge lakken. Tingen er vel det at det ikke er i selve fangeren det skal være hull till kroken, hullet er i "spoilern" under fangern. Å i den skal det være et lokk man setter på når kroken ikke er på. Da vises det ikke at man har hengerfeste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 11, 2010 Hehe Bor på Silsand, å har gjort det de siste to åran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 11, 2010 Audi A3 har iallefall den løsningen, MEN jeg er bra sikker på at det innsvingbare hengerfestet går utenom originalfangeren, men det er jo mulig de avtagbare kommer i konflikt. Uansett så er det jo bare å prøve det, det er jo uansett bare nedre del det er snakk om, og blir det for mye å kappe ut, så kan du jo fint kjøre uten mens du venter på ny... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 11, 2010 Det kommer vel an på hva du har nå det... Såvidt jeg har funnet ut, så passer ikke hengerfeste på S-line fangere, da er nedre del lakkert, på vanlige fangere er det ett svart plastdeksel nederst, mellom eksosrørene. Westfalia levert gjennom Audi Accessories (audi original tilbehør) passer ikke S-line pga feil "vinkel" på kroken så da tar kroken i S-line diffusoren . Men Westfalia leverer også en annen krok for ettermarkedet som har annen "vinkel" og går klar av S-line diffusoren Møller har begge sorter i sitt sortiment Så dersom man har S-line og vil beholde dette etter montering av hengerfeste må man ha westfalias ettermarkedskrok eller leve med at audi ettermarkedskroken tar i diffusoren. Har man ikke S-line så er ikke dette noe problem min er ikke sline, ser ikke ut som nedre del av fangeren er lakkert nei.på møller sa dem at de kunne bestille spoiler å deksel men dekselet var grunnet,.....skjønnte ikke helt poenget med det da. Spoileren som er grunnet er glatt og klargjort for lakkering (dette er S-line spoileren) den andre er sort struktur (ruglete overflate ikke S-line) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 11, 2010 Rudi er én av de få i Møller systemet som KAN lese Etka Det er et par stk av dere her inne, heldigvis.. Og takk for dét... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 11, 2010 Westfalia levert gjennom Audi Accessories (audi original tilbehør) passer ikke S-line pga feil "vinkel" på kroken så da tar kroken i S-line diffusoren . Men Westfalia leverer også en annen krok for ettermarkedet som har annen "vinkel" og går klar av S-line diffusorenMøller har begge sorter i sitt sortiment Så dersom man har S-line og vil beholde dette etter montering av hengerfeste må man ha westfalias ettermarkedskrok eller leve med at audi ettermarkedskroken tar i diffusoren. Har man ikke S-line så er ikke dette noe problem Spoileren som er grunnet er glatt og klargjort for lakkering (dette er S-line spoileren) den andre er sort struktur (ruglete overflate ikke S-line) Ja takk for deet.... Klarer du å se delenr på hva jeg trenger da? så jeg kan få det bestillt fort på vag her hjemme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 11, 2010 Ja takk for deet....Klarer du å se delenr på hva jeg trenger da? så jeg kan få det bestillt fort på vag her hjemme Regner med det er bilen i signaturen 06 A6 2.7TDI avant og uten S-line så da er det vel 4F9 807 521 H 01C du skal ha (den er for biler med hengerfeste og uten S-line) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 11, 2010 Regner med det er bilen i signaturen 06 A6 2.7TDI avant og uten S-line så da er det vel 4F9 807 521 H 01C du skal ha (den er for biler med hengerfeste og uten S-line) Jepp bilen i signaturen regnr. BR77178 Er det da ny diffusor med lokk som man setter på når kroken er tatt av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...