#1 Skrevet Mai 10, 2010 Heihei. Bilen har begynt å gi indikasjoner på noe olje som er med eksosen ut. Jeg håper og tror det er turboen, selv om det er minimalt med slakk. det som er er at jeg har satt åndinga til catchtank, så ingen olje kommer inn før turboen, men hvorfor i alle dager er det en liten seig oljefilm inn mot kompressorhjulet på turboen, sist jeg hadde det der oppe var det helt reint. Er også litt olje i røra til IC,, men det kan stamme fra når jeg hadde OEM åndinga Bilen ryker forresten etter at den er blitt helt varm (90grader) og helst mye småkjøring og lite turbotrykk, får den da stå på tomgang ryker det. lukter parfyme av eksosen på kald motor. Hva tror dere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 10, 2010 Jeg hadde akkurat de samme symptomene på min (bortsett fra parfymelukta:P) og da var det turboen som hadde takket for seg, selv om det ikke var slakk i den:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 10, 2010 Har samme symtomer på 1.8T min, der er jeg rimlig sikker på at turboen snart gir opp. Litt slakk inn og ut på den, eller litt for mye. Denne har nå begynte å lage lyder ved fult trykk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 10, 2010 Har vel tyna den stakkars turboen vel mye da den har lada det den gidda.. Hva er lurt å gjøre, kjøpe oem turbo eller prøve noe annet (7200? evt. noe garret) Ecu er chippa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 10, 2010 ligger til salgs en overhalt k26 her på forumet til 2500,- Den holder vell til ca. 330hk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 11, 2010 Ville kanskje prøvd den K26'n eller noe annet. Hvorfor bare reparere, når man kan oppgradere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 11, 2010 Vil den skape problemer på et vanlig AAN chippet oppsett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 11, 2010 trur nok ikke en K26 er noen oppgradering...den lader på senere turtall,og holder ca like lenge som en K24... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 11, 2010 Ser det nå etter en rundtur på forumet, at den er TREG! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 11, 2010 Kjøp deg en billig org.turbo så lenge og spar penga til noe større hvis du først skal oppgradere;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 12, 2010 Ser det nå etter en rundtur på forumet, at den er TREG! Kjører K26 selv.. Fungerer utmerket hos meg. Bilen blir nok litt mere tungkjørt da du må ha mere omdreininger før den kicker inn, men det er ikke noe som plager meg.. Er ikke slik at du må gire ned i oppoverbakkene akkurat Når den først kommer holder den jo trykket ut til 7K 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 12, 2010 trur nok ikke en K26 er noen oppgradering...den lader på senere turtall,og holder ca like lenge som en K24... den lader senere, men er sterkere fra midt på registeret og ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 13, 2010 Hører jo at den k26 snurra er ikke noe vits å bruke penger på.. tru om man bare skulle kjøpe det gt3071 kitte på 034 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...