#1 Skrevet Mai 10, 2010 Hei, Jeg lurer bare på hvilken type pærer det er i hovedlyktene på en Caravelle T5? Nærlys og langlys? Mats 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 10, 2010 Ingen som vet? Haster litt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 10, 2010 H4 om du har Transporter lykter 2stk H7 om du har Multivan lykter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 10, 2010 Jeg mener det er en Transporter med Multivan lykter, så da er det 2 stk H7 Takk skal du ha! Supert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 10, 2010 Er jo lett å se forskjell...Multivan/Caravelle har en reflektor til nær og en til fjærn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 10, 2010 Denne funker gull !! Har lagra den i mine favoritter http://am_application.osram.info/publish/index_en.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 10, 2010 Er vel H1 i langlys å H7 i nærlys:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 10, 2010 Ja sannelig er det det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...