#1 Skrevet Mai 10, 2010 Hei. Har en 98mod A4 1,8tsq som har en lekkasje en eller annen plass... Når jeg slipper gassen etter gasspådrag så er det en plystre lyd i motor rommet, dette er kun når jeg kjører så er vanskelig å finne den når bilen står i ro å jeg ruser motoren. Er det noen som har en fint beskrevet metode for å trykk teste / feilsøke seg fram til lekkasjen? Har montert mbc så oppnår det trykket jeg vil, men lekkasjen er jo fremdeles der... -Jan J- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 10, 2010 er jo vanlig å høre en liten plystre lyd i en turbomotor viss du slipper gassen litt hardt eller gir på å girer,viss du har lekasje så vill du merke det ganske fort på responsen på bilen.ta å stram litt på klemmenpå innsuget ned til intercooler og videre til turbo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 10, 2010 Før jeg monterte mbc så falt lade trykket fra 1,2 til 1,1 bar og den plystre lyden var ikke der før så det må være noe galt. Man hører at det ikke er lyden som kommer fra luft filtret når man slipper gassen =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...