#26 Skrevet Mai 24, 2010 Me får bytta tlf nr folkens og verta einig om treffplass og avreise etc... Mitt nr er 99217067 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 25, 2010 gleder meg til fyllefest på elverum camping med team Bergen hehe PARTY: rock :skal din bror på treff og da?,skjeeeeeeera basse!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 25, 2010 Kan ta Hemsedal og kjøre ned til Hønefoss, også videre mot Jessheim. Jeg gjorde det for ett par år siden, mye bedre vei og tar bare en time lenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 25, 2010 Kem kjøyre sånn rundt 16 tida ?? får ikkje fri før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 25, 2010 Kem kjøyre sånn rundt 16 tida ?? får ikkje fri før Det blir det tidligste jeg kommer til å kjøre hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 25, 2010 Ser ut til at fruen og jeg tar turen nedover også. Men vi har ikke mulighet til å kjøre fra knarvik før tidligst klokken 17.00 fredagen:( Stiller gjerne med walkie hvis noen gidder å vente på oss=p Truls. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 26, 2010 Da har jeg bestilt hytte på elverum camping. Kjører fra Knarvik fredag 16:30 ca. Noen som vil vente litt på oss? Truls. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 26, 2010 Vi reiser 3-5 biler mellom 10-11 på fredag håper jeg. Lyst å være tidlig avgårde, men får se hva vi rekker. Antall biler avhenger av hvor mange som er ferdig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 27, 2010 Vi reiser 3-5 biler mellom 10-11 på fredag håper jeg. Lyst å være tidlig avgårde, men får se hva vi rekker. Antall biler avhenger av hvor mange som er ferdig Og det som blir ekstra spennende er å se hvor mange som kommer frem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 27, 2010 Ikke RS2en ihvertfall. Eg reiser til Florø i ettermiddag, så det var det forsøket Rekker aldri i verden å EU godkjenne og bestille skilt til fredag sånn den står no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 27, 2010 (endret) Bjørn-Tore, du får jobbe med Cato og overtale han til å kjøre lærdal.. Han er sugen på å kjøre stryn, men kjører vi lærdal treffer vi på dere der Jeg har fått fri fra jobb likevel. EDIT: Kom på at jeg visstnok fikk i oppdrag å velge rute Vi kjører herfra 11-12, men hvis dere venter i lærdal kjører vi sikkert den veien.. .. selv om det på en annen side er 600kr totalt billigere å kjøre stryn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 31, 2010 Veldig stille her enda det er så kort tid igjen,,ser noen tenker å kjøre alt fra 10 til 12,hvem satser på å møte kl.12 ved gatekjøkkenet på trengereid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 31, 2010 Veldig stille her enda det er så kort tid igjen,,ser noen tenker å kjøre alt fra 10 til 12,hvem satser på å møte kl.12 ved gatekjøkkenet på trengereid? Jeg tenkte og 12 på trengereid. Lars er nok der og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mai 31, 2010 Kjem meg nok ikkje avgårde før 17:00.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juni 1, 2010 Kjenner jeg oss rett, så står vi nok å skrur helt til avreise. Så tror det blir å ta avreisetidspunkt litt med en klype salt Men om vi er avgårde til 11-12 så må vi være bra fornøyd. Er fremdeles håp for alle bilene faktisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juni 1, 2010 (endret) Hei jeg prøver å være på Trengereid rundt 1200.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juni 1, 2010 Hei jeg prøver å være på Trengereid rundt 1200.... Når jeg prøver linken din for å se bilder av gliset, kommer jeg bare på forsiden av vwaudi-club.no? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juni 1, 2010 Kjem meg nok ikkje avgårde før 17:00.... Treffes på Trengereid da? Jeg kjører fra Knarvik mellom kl. 16:30 og 17:00;) Truls. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juni 1, 2010 Noen som passerer tynset fredag da ?? vi er ett par tre biler som drar herfra da også ?? vert gøy om vi var flere smalet nedover !? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juni 1, 2010 Noen som passerer tynset fredag da ?? vi er ett par tre biler som drar herfra da også ?? vert gøy om vi var flere smalet nedover !? Tynset? Er ikke det litt langt Nord for oss som kjører herfra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juni 1, 2010 Tynset? Er ikke det litt langt Nord for oss som kjører herfra? He he sorry !! var kanon da det ble skrevet !!! skulle ikke stå her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juni 1, 2010 Veldig stille her enda det er så kort tid igjen,,ser noen tenker å kjøre alt fra 10 til 12,hvem satser på å møte kl.12 ved gatekjøkkenet på trengereid? Reiser fra jobb 1130. er der i ca 12 tiden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Juni 1, 2010 Treffes på Trengereid da? Jeg kjører fra Knarvik mellom kl. 16:30 og 17:00;) Truls. ok da kan me sikkert få til bur i Arna so eg berre venta dar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Juni 1, 2010 satser på å være på trengereid rett før kl 12.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Juni 2, 2010 Lucky bastards, ble som "normalt" ikke ferdig med bilen Så ble treff på Gol med PCN for min del, så om dere ser en en svart 996 så er det meg og guttungen på vei til Gol 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...