#51 Skrevet Juni 3, 2010 Om det er flere morgenfugler som ønsker å kjøre tideligt fra bergen, så er det bare til å hive seg på. Meg og fruen begynner å kjøre ca 0600 fra laksevåg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Juni 3, 2010 Om det er flere morgenfugler som ønsker å kjøre tideligt fra bergen, så er det bare til å hive seg på. Meg og fruen begynner å kjøre ca 0600 fra laksevåg. Da vil jeg tro dere er alene når dere kommer fram 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Juni 3, 2010 Da vil jeg tro dere er alene når dere kommer fram He he.. jeg tar helgen som en lang weekend. så jeg får tid til å slappe av før det braker løs på lørdag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Juni 3, 2010 Skjønner det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Juni 3, 2010 Går alt etter planen så reiser vi i 10-tiden fra Arna! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Juni 3, 2010 Ser ut til at det kan bli en grei kolonne kl 12. fra Trengereid då! Knut Skodvin, Jan Sagstad , kansje B.T. træen, odd erik , lars , Ståle , Ronny og meg hvis jeg har lest riktig!. noen flere/færre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Juni 3, 2010 Må nok holda meg heima fekk ikkje hjullageret som lova 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Juni 3, 2010 Vi er flere som ikke får ting som er lova... men jeg fikk ikke bilen min engang! Skulle være ferdig idag, men nå blir de visst ikke ferdig før imorgen rundt 12. Vi rekker derfor ikke olden-innvik som stenger klokka 12 pga veiarbeid, så må kjøre om sogn.. Har jeg bilen ferdig før 12, burde vi treffe på dere rimelig godt etter lærdalstunnelen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Juni 3, 2010 Ser ut til at det kan bli en grei kolonne kl 12. fra Trengereid då! Knut Skodvin, Jan Sagstad , kansje B.T. træen, odd erik , lars , Ståle , Ronny og meg hvis jeg har lest riktig!. noen flere/færre? Vet ihvertfall om ett par til som henger på..., 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Juni 3, 2010 Bare å gi meg en lyd på 915 26 155 hvis det er noen flere som skal kjøre i 16-17-tiden:) Truls. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Juni 3, 2010 Ser ut til at det kan bli en grei kolonne kl 12. fra Trengereid då! Knut Skodvin, Jan Sagstad , kansje B.T. træen, odd erik , lars , Ståle , Ronny og meg hvis jeg har lest riktig!. noen flere/færre? jeg er klar: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Juni 3, 2010 Går alt etter planen så reiser vi i 10-tiden fra Arna! Ja hvis alt går etter planen, den har eg hørt før:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Juni 3, 2010 Tipper vi hiver oss med 12 kolonnen fra trengereid, meget skeptisk om "nordhordlandsbilene" holder helt ned. Tror samtlige er satt sammen i siste liten så dette skal bli en spennende tur. Hvilken vei blir det kjørt? Har ingen problem å kjøre 1 time lengre/omvei om veiene er bedre....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Juni 3, 2010 Tipper vi hiver oss med 12 kolonnen fra trengereid, meget skeptisk om "nordhordlandsbilene" holder helt ned. Tror samtlige er satt sammen i siste liten så dette skal bli en spennende tur. Hvilken vei blir det kjørt? Har ingen problem å kjøre 1 time lengre/omvei om veiene er bedre....... skal prøve å finne de veiene som han fra side 1 her skrev: "Vil anbefale dere å kjøre- Fagernes-Bjørgo E16 Bjørgo-Dokka RV33 Dokka-Vingrom RV250 Vingrom. Mjøsbrua E6 Ang Dokka-Gjøvik Kjørte med Passat 3C som ikke er senket nå på fredag, og var redd for at jeg skulle ta oppunder/ødelegge felg... " begynner å bli endel på trengereid kl 12 no! Gleder meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Juni 3, 2010 Tipper vi hiver oss med 12 kolonnen fra trengereid, meget skeptisk om "nordhordlandsbilene" holder helt ned. Tror samtlige er satt sammen i siste liten så dette skal bli en spennende tur. Hvilken vei blir det kjørt? Har ingen problem å kjøre 1 time lengre/omvei om veiene er bedre....... filefjell pleier ikke være så ille på denne årstid,så vil tro at den veien er grei,leste lenger oppe her at det var dårlig vei fra dokka til gjøvik ,denne veien har jo vært super før,så må jo være noe veiarbeid der hvis den er så ille... og at det ble anbefalt over vingrom istedet,men min erfaring er at den veien er helt jæ....a humpete og hullete,vil tro de som har lavere og stivere bil enn meg vil unngå det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Juni 3, 2010 Eg og heng meg på frå Trengereid i måro. Denne gong med ny radiator, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Juni 3, 2010 Eg og heng meg på frå Trengereid i måro. Denne gong med ny radiator, hehe konge! du får møte opp på statoil ved danmarksplass 11:15 da, jeg og roger kjører derifra til trengereid i den tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Juni 3, 2010 Henger meg på med de som skal kjøre i 17 tiden. Vi er to biler, skal vi avtale tid på Trengereid vi også, 17.15? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Juni 3, 2010 Har ett mål om 17-tiden jeg og, men det pleier å gå til H. Dersom noen av dere ettermiddagskjørere peiser gjennom noen kontroller hadde jeg blitt veldig glad for et pip på mobilen det er altså- 90138843 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Juni 4, 2010 Jeg tar turen innom chals ohlson og kjøper meg kommunikasjonsradio før avreise, er det flere som har dette? http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=148285605 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Juni 4, 2010 Henger meg på med de som skal kjøre i 17 tiden.Vi er to biler, skal vi avtale tid på Trengereid vi også, 17.15? Har ett mål om 17-tiden jeg og, men det pleier å gå til H.Dersom noen av dere ettermiddagskjørere peiser gjennom noen kontroller hadde jeg blitt veldig glad for et pip på mobilen det er altså- 90138843 Knut Eide Bøen: 1715 går fint på Trengereid:) Bjerga: Nummeret er lagret. Send meg en melding på: 915 26 155 hvis vi skal vente litt på deg;) Jeg satser på å ta med walkie, så har en til overs hvis noen skulle ha bruk for det seinere på dagen:) Sees på Trengereid! Kjør forsiktig folkens! Truls. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Juni 4, 2010 Hvilken rute har dere tenkt å kjøre no då, den som er beskrevet tidligere her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Juni 4, 2010 Hvilken rute har dere tenkt å kjøre no då, den som er beskrevet tidligere her? Jeg tenkte å kjøre filefjell-dokka-gjøvik-hamar og den veien. Har hørt litt rund og den skal visst ikke være så alt for dårlig å kjøre;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...