#1 Skrevet Mai 10, 2010 Hei, irriterer meg litt over at når jeg slår vindusviskeren på det laveste trinnet går den enda rimelig fort. Jeg mener jeg har lest noe for lenge siden om at man kan skifte et rele eller noe? Men siden jeg sitter og puster inn sparkelstøv og lakkstøv hele dagen og ikke har peiling på elektronikk spør jeg her. Hvilket rele er det jeg må skifte, og hvordan rele er det jeg skal bytte det ut med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 10, 2010 Du må bytte ut releet til vindusviskerne, du kan bruke rele fra golf 3 fordi på denne modellen fant de ut at de skulle bruke et annet rele som du kan bestemme selv hvor lang tid det skal imellom intervall. Er en fin mod man kan bruke på både 2er og 1er golf ! Gjort dette på de fleste golfene jeg har hatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 10, 2010 Takk for det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...