#1 Skrevet Mai 11, 2010 Bilen min, som jeg fikk fyra opp i vinter begynner å bli klar for skilter. Gjenstod egentlig kun lamdasonden, som vi bytta for noen dager siden, trodde jeg.. Bilen går vel bittelitt gjevnere på tomgang, men ikke helt perfekt ennå. Den stopper også, hvis jeg ikke holder opp turtallet rett etter start. Kan det være luftmengdemåleren? Har åpent luftfilter, men det bør vel ikke ha noe å si? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 28, 2010 INGEN som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 28, 2010 Det er ikke helt lett å skjønne hva du mener og hvordan bilen oppfører seg utifra det du skriver... men om den sliter på tomgang, at den bare dør når du slipper gassen så sjekk om tomgangsregulatoren fungere som den skal (rens med wd40 inni den) og sjekk om tomgangsbryter funker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 30, 2010 Det er ikke helt lett å skjønne hva du mener og hvordan bilen oppfører seg utifra det du skriver... men om den sliter på tomgang, at den bare dør når du slipper gassen så sjekk om tomgangsregulatoren fungere som den skal (rens med wd40 inni den) og sjekk om tomgangsbryter funker Du skjønte det jeg mente du, så sykt ille beskrevet var det vel ikke:p Men nå går bilen rent som bare det! Den hadde stått i 4 år før mitt eie, så den trengte bare å bli kjørt noen turer for å friske seg opp litt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...